خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/09 - 15:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فروردین با تأکید بر واگذاری باشگاه‌ها به هوادران و پیشکسوتان:

هیچکس حق سهم‌خواهی در فرآیند واگذاری سرخآبی‌ها را ندارد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به سرعت گرفتن فرآیند واگذاری باشگاه‌ها به ویژه سرخآبی‌ها، تصریح کرد: هیچکس حق ندارد در فرآیند واگذاری سرخآبی‌ها دنبال سهم خواهی باشد و این فرآیند باید در فضایی کاملا شفاف رقم بخورد.

محمد مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جدیت سازمان خصوصی سازی بر واگذاری دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال و تسریع در روند واگذاری باشگاه‌ها، تصریح کرد: بهترین روش واگذاری این دو باشگاه، این است که سهام آن‌ها در نهایت در اختیار هواداران و پیشکسوتان قرار گیرد.



نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید زیر ساخت‌ها را حل کنیم و این باشگاه‌ها باید تا زمانی که نتوانند درآمدزایی کنند، مورد حمایت خواهند بود. این مهم در نظام جامع باشگاهداری به خوبی دیده شده است و با تصویب لایحه نظام جامع باشگاهداری بسیاری از مسائل در مسیر واگذاری دو باشگاه حل و فصل خواهد شد.



رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در فرآیند خصوصی سازی همه چیز باید شفاف باشد، ادامه داد: سازمان خصوصی سازی تعهد دارد که در این مسیر حرکت کند و همگان اعم از هواداران و پیشکسوتان در جریان واگذاری دو باشگاه قرار گیرند.



وی با یادآوری اینکه ما محکوم به واگذاری و حرفه سازی دو باشگاه هستیم تا دیگر شاهد اتفاقات تلخ حذف باشگاه‌های کشور از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نباشیم، تصریح کرد: در فرآیند واگذاری هیچ چیز نباید پشت پرده‌ و فردی دنبال سهم خواهی باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 337990
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار